Fotóalbum: Fogtisztítás, fogkőlevétel

Előtte-utána képek

1. eset

Professzionális fogtisztítással elért eredmény. A kezelés nem csak esztétikai, de prevenciós okok miatt is kívánatos. A fogkő nem csak az ínyt, de a fogakat tartó szöveteket is tönkreteszi.

2. eset

Fogkőképződés már egészen fiatal korban is előfordulhat. Ez nem csak esztétikailag, de szájhigiénés szempontból is nagyon hátrányos. A fogkő és a külső elszíneződések eltávolítása látványos esztétikai eredményt okoz, és emellett csökkenti az ínygyulladást.

3. eset

Ez a páciens azzal keresett meg bennünket, hogy fáj és vérzik az ínye, illetve szájszaga van. Megállapítottuk, hogy panaszainak oka a fogkőképződés volt. Fogkő- és lepedék eltávolítás után nem csak az említett panaszok szűntek meg, hanem fogai is szebbek lettek. A kezelés hatására, egy-két nappal a kezelés után az ínyvérzés megszűnt.

4. eset

A fogkő nem csak esztétikailag okoz gondot, de elpusztítja az ínyt, majd a fogakat tartó szöveteket is, ami a fogak elvesztését eredményezi. Emiatt nagyon fontos, hogy mindenki időben szedesse le a fogkövét. A rendelőnkben végzett ultrahangos fogkőlevétel teljesen fájdalommentes.

5. eset

Csak a fogkőeltávolítás után kezdődhet meg a fogak rendbetétele. A fogkőképződés ugyanis állandó ínygyulladást tart fenn.

6. eset

A fogkő amellett, hogy az ínyt és a csontot is elpusztítja, még el is színezi a fogakat. Emiatt a fogköveket minél előbb el kell távolítania a fogorvosnak.

Visszalépés a fotóalbumba