Nincs fájdalom és rossz emlék

Altatásos fogászat. Fájdalommentes fogászat

Altatásos fogászat = fájdalommentes fogászat

Az altatásos fogászat biztosítja, hogy nincs fájdalom és rossz emlék, csak egy gyönyörű álom és még gyönyörűbb fogak!

Az altatásban végzett fogászati ellátás mind azok számára előnyös, akik szeretnék elkerülni az ébrenléti állapotban esetleg érzékelhető kellemetlenségeket- nyilatkozta Dr. Győrfi Adrienne a Semmelweis Egyetem docense. Az altatásos fogászat során a beteg nem hall, nem lát és nem érez semmit. Nem tud semmiről, és az altatás után nem emlékszik semmire. Csak arra, hogy nagyon jól érezte mind végig magát. Aki egyszer részt vett nálunk altatásos fogászati kezelésen, örömmel jön vissza hozzánk.

Az altatásos fogászat egyben fájdalommentes fogászat. A beteg a fogászati beavatkozásból semmit sem érez, akkor sem, ha Dr. Győrfi Adrienne szájsebészeti beavatkozást végez. Sem a fogvésést, sem a foghúzást, sem a bölcsességfog eltávolítást.

Az altatást nem a fogorvos, hanem az altatóorvos végzi. A páciens a kezelés során végig a fogászati székben ül.

A fogászati kezelés végén, az altatóorvos felfüggeszti az altatószerek hatását, mire a páciens magához tér. Ezt követően a beteg a saját lábán megy ki a rendelőből, majd rövid pihenés után kísérővel elmehet. Altatásban bármilyen fogászati beavatkozás elvégzése lehetséges: fogkő eltávolítás, vésés, foghúzás, fogfúrás, fogcsiszolás, lenyomatvétel. Az altatás időtartama –a fogászati ellátás függvényében- 3,5 óra lehet maximálisan. Ez idő alatt számos fogászati beavatkozás, több foghúzás, vésés, fogtömés elvégezhető.

A rendelőnkben végzett altatásos fogászati kezelést megelőzően nincs szükség kivizsgálásra, hiszen ez az altatás teljesen veszélytelen. Természetesen az altatóorvos az altatás előtt kikérdezi a beteget, és figyelembe veszi a páciens által elmondott betegségeket, gyógyszerszedést.

Az altatásban történő kezelések árai megegyeznek a hagyományos módon végzett kezelések áraival, a páciensnek csak az altatás díja jelent többletköltséget.

Nincs fájdalom és rossz emlék, és Ön többet nem fél a fogorvostól!

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben bármilyen fogászati kezelést végzünk altatásban.